lunes, 22 de octubre de 2012

A walk to remember... bag and boots!







Hola chi@s, aquí van unas fotos hechas en el camino de ronda de S'Agaró, en la Costa Brava hace un par de semanas. Las fotos estan hechas por mi maravilloso novio al que quiero con todo mi corazón. Os muestro mi nuevo bolso tipo cartera y mis nuevas botas Alpe de piel aterciopelada de color marrón, comodísimas, por cierto! ¡Espero que os guste el look y el fondo de las fotos! Feliz semana!


Hi girls, here you are some pictures that where done in "Camino de ronda de s'Agaró" in Costa Brava two weeks ago. My beautiful and brilliant boyfriend did them. I love him with all my heart. In these pictures I want to show you my new bag, similar to a "satchel bag" and my new brown Alpe boots. They are very comfortable! I found them in a small shop in Girona. I hope you like my outfit and the sighseeing. Have a nice week!


Pichie: Pepe Jeans
Leggins: Calzedonia
Chaqueta: Pepe Jeans
Bolso: Misako
Botas: Alpe

No hay comentarios:

Publicar un comentario