lunes, 17 de febrero de 2014

WHITE BLOUSE & RIPPED JEANS



Hey ladies and gentelman!

Here you are a new post with this confortable outfit that I wore last sunny Saturday.It was a really nice day, and a little bit hot, so I dressed up with this white blouse from Mango and my new ripped jeans acquired in Bershka sales. Another special point of this outfit is my new pink Pepe Jeans belt. I'm in love with it! Of course I acquired it in "Elio's" (here). In my feet I put on this great booties from Alpe. They are the first purchase I did in sales and I think it's the best! They are amazing and really, really comfotable. The bag is from Accesorize bought in London. You can see it in other post of mine like this (here)

Hope you enjoy the pictures! Thanks for your comments! 



Hola damas y caballeros! 

Aquí tenéis un nuevo post donde os muestro el outfit del sábado, que se levantó con un sol radiante. Cómo era un día más bien caluroso opté por esta blusa de Mango y mis nuevos pantalones rotos adquiridos en las rebajas de Bershka. Otro punto especial de este outfit es mi nuevo cinturón rosa de Pepe Jeans, de "Elio's" (aquí). Me encanta! En mis pies me calcé estas botas negras de Alpe, otra compra de principios de las rebajas. Creo que es la mejor compra que he hecho este invierno! El bolso es de Accesorize y lo he llevado en otro post. Lo puedes ver aquí también. 

Espero que os gusten las fotos! Gracias por los comentarios! 








Blouse/Blusa: Mango (old)
Jeans/tejanos: Bershka Rebajas o/w 2014
Booties/ botines: Alpe o/w 2014
Belt/Cinturón: Pepe Jeans o/w 2014
Bag/Bolso: Accesorize (old)

5 comentarios:

  1. Que guapa estas ,me encanta tu look,mil besos.
    www.fashionismylifebyestefania.com
    FACEBOOK
    BLOGOVIN

    ResponderEliminar
  2. Un look genial con jeans :)
    Besitos Kela
    Hoy hay nuevo post, Quieres ganar el vestido del post u otra cosa? Te cuento cómo

    ResponderEliminar
  3. Muy guapa, es las camisas blancas son lo mejor! Besazos

    ResponderEliminar
  4. Básicos!! como me encantan estos looks! destacan por su sencillez y estilazo.
    Besazos
    Fashion Avenue
    http://fashionavenueabc.blogspot.de/

    ResponderEliminar
  5. Hey dear, you can sell your items on http://www.dressrug.com/ to any location of your choice.
    http://www.dressrug.com/

    ResponderEliminar